Credeam ca esti inca tinerel, arhitecturica! De ce crezi ca ti s-a instalat dementa senila asa de devreme?
Bei mult? Pana cazi sub masa? Zilnic?
A inceput sa se plateasca mishtoul in Romania, la 2 lei bucata? Iti ajunge si tie sa iti cumperi v'un terci, sa-l pui in troaca si sa il mananci? Ia zi, pe unde iti place mai mult si mai mult sa stai cu mana intinsa la pomana? Nu-ti mai da voie la Univeritate?
Dan G
On 9/4/2011 11:53 PM, Arhitectura wrote:

Care sunt diferentele intre o vaca proasta, mulsa de toti si idiotul util ?
Nu exista nici o diferenta, dar vaca moare mai repede de oftica.
Constat ca lista aceasta are lipici pentru toti ratatii bolnavi de dementa senila, care cred ca mistoul de 2 lei le vindeca traumele culese cu indarjire timp de zeci de ani.. Recomand aplicarea de urgenta a unui tratament conform regulamentului listei.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* Vaca Fulga <mailto:fulga.v...@gmail.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, September 05, 2011 3:29 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] 5 Metode pentru Tampirea Populatiei (MTP)

    Ca sunteti unora "util" este FOARTE vizibil :D
    F V

    2011/9/5 Arhitectura <d...@dsclex.ro <mailto:d...@dsclex.ro>>

        Domnule, doamna ... Vaca Fulga,
        "Sunteti" se refera la 99% din traitorii din Romania.
        Eu sunt roman, dar sunt un idiot util constient, spre
        deosebire de domnia voastra care nu sunteti decat un idiot
        util si punct ! :)))
        Ca altfel nu imi puneati asemenea intrebari, dupa 10 ani de
        cand scriu pe lista asta.
        www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro/>
        http://arid.wordpress.com <http://arid.wordpress.com/>