Acuma dai inapoi, ti-este rusine? Eu am crezut ca ti-ai facut un auto diagnostic si de asemenea doreai sa iti explici manifestarile cel putin ciudate. In general, intreb ca sa fac mai usor pentru unu' cu manifestari ciudate (ca tine) sa isi descarce ce are pe suflet.
Eu unul , nu prea uit, cam am o memorie de elefant care inca "ma tine"
Hai, povesteste-ne si noua aventurile tale cu troaca la tren.
Dan G
On 9/5/2011 12:34 AM, Arhitecturica wrote:

Dl. Floricica,
Nu s-a instalat nimic.
Dumneavoastra vorbiti singur, adica singur puneti intrebari si va raspundeti tot singur. De fapt tot ce intrebati si raspundeti, tot ce insirati .... este doar povestea vietii dumneavoastra.
Doar ca nu va mai aduceti aminte.
www.dsclex.ro <http://www.dsclex.ro>

    *From:* dan G <mailto:d...@ghiocel.com>
    *To:* protest-ro@yahoogroups.com <mailto:protest-ro@yahoogroups.com>
    *Sent:* Monday, September 05, 2011 10:08 AM
    *Subject:* Re: [protest-ro] 5 Metode pentru Tampirea Populatiei (MTP)

    Credeam ca esti inca tinerel, arhitecturica! De ce crezi ca ti s-a
    instalat dementa senila asa de devreme?
    Bei mult? Pana cazi sub masa? Zilnic?
    A inceput sa se plateasca mishtoul in Romania, la 2 lei bucata?
    Iti ajunge si tie sa iti cumperi v'un terci, sa-l pui in troaca si
    sa il mananci?
    Ia zi, pe unde iti place mai mult si mai mult sa stai cu mana
    intinsa la pomana? Nu-ti mai da voie la Univeritate?
    Dan G