  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, November 21, 2011 11:50 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Divide Popescule, Divide !

  Da' ce "etnie" aveti Dvs.? daca tot aduserati in discutie cestiunea? >:)

  NU confundati, va rog, ONG-urile cu GONG-urile (Guvernamental... ONG-uri,
adiva inventate de Guvern ;). In ARIN fiecare voteaza cum il duce capul - si
dupa aia facem misto unii de altii (asa cum s-a intamplat in 2009 ;)

  Am primit si eu mesaje de la mircea Popescu - da' tre' sa recunosc ca nu am
citit propunerile D-lui, am alte chestii cu care sa-mi bat capul. Totusi:
corect ar fi sa dati site-ul pe care isi posteaza propunerile (eu nu mi-l
amintesc acum) - nu credeti? Ca poate unii or fi in stare sa gandeasca chiar
"de capu' lor", nu se iau musai dupa ce scrie pe diverse site-uri ;)

  Codruta

    From: Arhitectura

    Unul, Popescu si Mircea pe numele lui, umple internetul de ceva vreme cu
modificarea legii electorale si cu indemnuri adresate "asociatiilor" care ar
trebui sa propuna candidati pentru Parlament. Adica pe modelul UDMR, care chiar
este o asociatie si nu un partid politic !

    Zicea cineva, probabil ca nu apartinator de vulgul Romei, ci macar pretor,
general sau de ce nu chiar imparat: "Divide et impera".
    Adica dezbina si stapaneste.
    Treaba buna, mai ales la noi, mai ales acum, ca la actuala repartitie a
voturilor ..... nu iese nimeni din prima.
    Nici presedinte si nici cu majoritate in parlament ...
    Asa ca entuziasmul a vro' 30 de asociatii, precum aia cu "MUZEUL" romanesc
din America, a unei "etnice" de-a mea :)), basca alea pregatite de cand a
inceput dumnealui sa bata saua ca sa priceapa iapa romaneasca, pot sa rupa ceva
voturi din cele ale PDL-ului si PSD-ului, ca restul ... sa fim realisti, nu mai
conteaza.
    Conservatorii agentului Felix si liberalii Profesorasului, s-au inscris
deja voios pe calea cea fara de patimi si cu multa iarba verde a .... PNT-ului.
    Iar asociatiile, ong-urile cum le mai zice, .... stau la mana aluia care da
cu pixul pe buget. :)))
    Adica voteaza la ordin !

    Daca in spatele vaditei sale agitatii, as spune de-a dreptul spasmodice, ar
sta Oprea ..... poate ca as vota si eu pentru o mica dictatura in Romania.
    Ca am de vro' 20 de ani niste clienti pe care vreau sa-i vad ca in China !
    Pe stadion si cu un pistol Carpati la ceafa !

    Pana atunci insa, intreb si eu ca prostul, 'nealui s-a inscris ca agent al
unei puteri straine, acolo in America aia unde domiciliaza ?
    Nu de alta, dar cum a desfiintat CMR (Consiliul Mondial Roman), ala pentru
a carui colosala activitate a fost medaliat de Iliescu, cum a schimbat si
serviciul, din industria militara, la ceva cu ... "media". Asaaaa, numai de un
pamplezir, ca-n Caragiale !

Raspunde prin e-mail lui