  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Saturday, November 26, 2011 8:47 PM
  Subject: Re: [protest-ro] sinonimul pentru "tzeapa"

  pe deplin de acord cu posibilitatea de control!
  stiu bine, pt ca am avut casa; doua corpuri de cladire, doua curti, iesire
prin spate (ca la Hanibal), gradina cu flori si pomi

  nu aveam independenta energetica, iar curtea mare insemna bataie de cap si
munca, vara si iarna, insa oricum, nu se compara

  la cutremurul din 1977 a cazut curentul, desigur ca s-a oprit si apa
potabila. Am mers in pivnita si am umplut un cazan mare cu apa ramsa pe tevi,
la bloc nu se poate asa ceva

  iar Statul ar fi trebuit sa cheltuiasca mai mult, pt cinci persoane, trebuiau
vre-o 4 meleteni ca sa fie siguri ca nu iesim!

  Dar sa stii ca “Dna Nedelcu”nu este singura pe care o deranjeaza turnurile,
tunurile si alte accente, ce devasteaza orasul de prin 2000 incoace!