  From: Gabriel Petrica
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, December 19, 2011 3:55 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Ce mai face euroiul?

  Total deacord cu ce spui tu.
  Tocmai de asta din punctul meu de vedere clasa politica nu ma reprezinta ...
fiindca daca m-ar reprezenta, as duce-o bine. Daca eu nu o duc bine, dar ei o
duc bine, clar ceva e putred la mijloc, deci nu o mai labarim. Politicianului
ii sta bine MORT ... si mort in mod activ, ca n-am timp sa astept ca natura sa
ii vina de hac.