From: arin
Sent: Sunday, January 01, 2012 11:59 PM
Subject: [protest-ro] impozitu' lu' Peste Prajit?

Buna, tuturor, la multi ani si multe proiecte bune, finantatori generosi,
stakeholderi vioi si draguti, voluntari entuziasti, monitori amabili samd ;)

Sper sa nu dau EU o veste proasta, acum, la inceput de an - dar stand si eu la
o tacla (tot "de inceput de an") cu alti "oengisti", cineva a aruncat o
pisica... sau cum ii zice... >:

E ADEVARAT, cumva, ca, in conformitate cu noul Cod Fiscal (care a intrat in
vigoare amu, ia nii, chiar de azi) ONG-urile TREBUIE sa plateasca "impozit pe
venit"? Adica: orice fonduri primite "pe proiecte" vor fi impozitate???

Nu de alta, dar sa stiu: daca e adevarat, infiintez o ONG noua, FARA venituri
(ar putea sa ramana si ARIN care oricum nu prea are venituri ba, anul trecut, a
fost si tzepuita de Ministerul de Finante cu cei "2% pentru ONG-uri" - numa' ca
ARIN are scop "de mediu", nu de "drepturi ale ONG-urilor") - si al carei scop
sa fie de a-i scuipa oriunde si oricand are okazia, pe idiotii care vor fi
clocit asa o kestie! Si pun pariu ca va fi ONG-ul cu CEI mai multi membri, din
toata tzara! >:

Toate cele bune, tuturor (in afara de eventualii membri ai "grupului-tzinta" de
mai sus >:)