Buna, tuturor, la multi ani si multe proiecte bune, finantatori generosi,
stakeholderi vioi si draguti, voluntari entuziasti, monitori amabili samd
;)

Sper sa nu dau EU o veste proasta, acum, la inceput de an - dar stand si eu
la o tacla (tot "de inceput de an") cu alti "oengisti", cineva a aruncat o
pisica... sau cum ii zice... >:

E ADEVARAT, cumva, ca, in conformitate cu noul Cod Fiscal (care a intrat in
vigoare amu, ia nii, chiar de azi) ONG-urile TREBUIE sa plateasca "impozit
pe venit"? Adica: orice fonduri primite "pe proiecte" vor fi
impozitate???

Nu de alta, dar sa stiu: daca e adevarat, infiintez o ONG noua, FARA
venituri (ar putea sa ramana si ARIN care oricum nu prea are venituri ba,
anul trecut, a fost si tzepuita de Ministerul de Finante cu cei "2% pentru
ONG-uri" - numa' ca ARIN are scop "de mediu", nu de "drepturi ale
ONG-urilor") - si al carei scop sa fie de a-i scuipa oriunde si oricand are
okazia, pe idiotii care vor fi clocit asa o kestie! Si pun pariu ca va fi
ONG-ul cu CEI mai multi membri, din toata tzara! >:

Toate cele bune, tuturor (in afara de eventualii membri ai
"grupului-tzinta" de mai sus >:)