  From: M Cristian Ioan
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 10, 2012 5:36 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

  poate ca sunt, nu stiu, n u am fost in State!

  ce stiu, e ca acolo ai posibilitatea OPTIUNII, adica Statul nu iti ia bani
degeaba pet sanatate

  daca crezi ca nu te vei imbolnavi niicodata, poti sa nu platesti asigurare,
si sa te distrezi de banii aia, pin cand o incurci

  dar aici Statul ne-a luat si ne va lua in continuare bani pentru CAS, in
schimb de acum inainte, cand am nevoie de interventie, o sa imi raspunda “du-te
la privat!”