  From: Arhitectura
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Tuesday, January 10, 2012 11:10 PM
  Subject: Re: [protest-ro] Moarte Salvarii si SMURD!

  Eeeeee, Domn Petrica

  In sfarsit ai lovit si matale mingea !
  La noi in Romanica totul este CARTELAT !!!!
  Preturile se vorbesc dinainte, serviciile la fel, nici macar ala cu o
dugheana in camera din fata a casei, nu iti vinde litru de bere cu 1 leu, chiar
daca il ia cu 50 de bani !
  Libera concurenta inseamna ca "politicul" si "administratia" nu isi mai iau
ciubucul, mita etc.
  Si asta nu se poate. :)))