ideeas era ca Jandarmeria (nu politia!) s-a trezit tarziu si face abuzuri

ca sunt interpelati nu cei care sunt realmente periculosi, care au arucat cu
pietre sau au dat foc, ci grupurile mai mari de 6 persona,e cei care filmeaza
sau ... cei cu gluga pe cap!

Eu merg cu capul descoperit chiar cand este frig, dar acum cand ma doare
coloana m-am infofolit, inteleg ca trebuie sa strig “sunt cu Base! sunt cu
Boc!” pentru a nu fi confundat cu uslasii ...

Tactica asta de a legitima persoane INOFENSIVE nu este noua, imi povestea asa
ceva o fata prin 1980, ca mergea cu o prietenna si o echipa de militieni le-a
legitimat. Se pare ca aveau sarcina sa “verifice ordine publica”, si nu
indrazneau sa se ia de cei care NU par inofensivi!

Faza cu “grup mai mare de 6 personae”i,i aminteste de decembrie 1989, cand se
declarase intr-adevar stare de urgenta si erau interzise grupurile mai mari de
...3 persoane!
O familie cu doi copii ar fi avut probleme sa iasa la plimbare ...

Nu stiam insa de chestia cu “gluga pe cap = potential de violenta”!

Cat despre “biecte interzise”, este de-a dreptul grotesc!

nu numai surubelnita poate fi o arma letala, dar harddiskurile de 3,5 inci se
pot folosi cu succes in loc de pietroaie sau bate!
Harddiskuri vewchi, defecte, desigur – nu m-as indura sa dau cu unul nou sau cu
un noterbook de 2.000 Euro.

De cand cu interzicera freonilor, unele spray-uri folosesc propanul drept agent
propulsiv. CUm sprayul contine alcool, rezulta ceava cu potential incendiar /
exploziv!

Pai iesi de la Cocor dupa ce ai cumparat un mare spray fixativ sau deodorant,
si te salta direct in duba!