Mama, mama, ce s-a umplut Romania de teroristi indemanatici!
Dan G
On 1/19/2012 2:34 AM, Gushterul LAIR wrote:
Mai rau, in masina am trusa de prim ajutor. Bandajez pana la moarte pe oricine!
Mai am covorasele, pot sa le dau foc...
Benzina....! Propun ca toate masinile din Bucuresti sa nu mai circule cu benzina/motorina in aceasta perioada 1km in jurul centrului.
Stergatoarele, pe post de baston telescopic.
Si sa nu mai zicem de bateria de la masina, de unde pot face deja arme chimice.

Si mai ales, toata lumea sa aiba o cutie de prezervative, sa nu violeze pe cineva neprotejat!

Gushterul

*From:* M Cristian Ioan <cristio...@gmail.com>
*To:* protest-ro@yahoogroups.com
*Sent:* Wednesday, January 18, 2012 6:02 PM
*Subject:* Re: [protest-ro] s-a declarat "stare de urgenta"?

Da, si creionul de tensiune poate fi o arma letala!
Atentie, daca esti electrician, sau instalator pt apa/gaz si treci prin zona, te-ai ars! sigur ai la tine nu doar UN creion de tensiune, respecti o singura cheie fixa, ci mai degraba iti gaseste trusa de scule, cat sa inarmezi un intreg pluton de “teroristi”, asa ca daca pune mana pe tine, risti sa nu mai iesi ...