Boc nu stiu daca era "contra" insa oricum nu-l incanta prea tare...

Poate nu v-ati prins de "discursul" Preshului: va descifrez eu "cheia":

In luna februarie este AG a actionarilor, la Toronto - iar astia sunt
nerabdatori sa vada O DATA ca incepe Marele Tun!! Ameninta ca NU mai dau NICI
un ban daca nu incepe - ba chiar MAI rau: ca or sa isi recupereze prin metode
"non-formale", ca sa zic asha, banii investiti!!

"Cheia discursului" Preshului este urmatoarea: "Fiti linistiti: am pus un Prim
Ministru care este avertizat asupra faptului ca TREBUIE sa dea ok-ul! (altfel
zis:" n-ati vazut ca sustin exploatarea pana si cand tzara, guvernu' si
Partidu' arde?")

Practic, CAT nu poate sa dea avizul din cauza unei mici chichitze, adica a unei
chestii pe care ar trebui s-o treaca cu vederea NUMAI incalcand legea!!!

Eh... acu', sa vedem! CINE va fi Ministrul-Tare-n-[beep] care sa INCALCE (sau
schimbe) legea care ii impiedica pe astia de la RMGC (si pe to'arashu Anton,
mare sustinator al exploatarii din CAT) sa isi inceapa Marele Tun? >:)

Trimit mesajul si pe listele pentru Rosia Montana, ca imi e lene sa-l rescriu
pentru ei.

Oricum, imi amintesc de faza cu Arafat si de "glumitza" Preshului: "Ghici cine
ramane"? Eu as raspunde" "GHICI cine va fi judecat pt. ca a devenit agent de
influentza?" >:

Tzinand cont de rezultatul cimiliturii cu Arafat, sa fiu in locul Preshului eu
as goli in fiecare dimineatza o sticloantza, ca sa am curaj sa ies din asternut
>:)

Codruta