Domane fereste!

mai spui si traznai pe lista, dar nu as vrea sa “te muti in alta parte” in 2-3
ani, e foarte posibil ca AC-urile sa se strice mai repede

stiu poblema cu vara, care nu-i ca iarna, la mine blocul este orientat spre
Sud, deci mai multe luni pe an trebuie sa dau drumul la climatizare, ca macar
nopatea sa pot sa dorm

excelent cu parterul, si la mine casa era protejata de pomi, nu ajungea sa bata
soarele

desi, dac aafra sunt 38oC saptamani in sir, nu prea te ajuta

Sigur ca afara este mai racoare nopatea, in special betoanele si asfaltul de la
bloc inmagazineaza caldura, si peste noapte e cumplit

(vorbim acum de canicula, sa mai uitam de viscol si ger!)

ar fi mult mai placut afara, daca convingi tzantzarii sa nu te pape ...

La mine sunt acum 20oC, cam putin, desi caloriferul e fierbinte, iar
intretinerea, in consecinat: 4-5 milioane la doua camere, in loc de 1,5
milioane luna trecuta

Dar da, la bloc in perioada de dupa 1990, plapuma a devenit practic inutile,
folosesc doar o patura