Dragule,

Doar idiotii utili nu sunt constienti de iminenta si inevitabilitatea (exista
cuvantul asta ?) mortii !
Din pacate, eu am inceput sa ma prind de asta pe la 25 de ani, cand am ingropat
o draga colega de facultate, pe la 35 am inceput sa ingrop familia nevestei si
la 40 ii bagasem deja in mormant pe toti, inclusiv nevasta.
Colegii de liceu si de facultate trecuti dincolo, deja nu-i mai numar.
Nu ma mai sperie finalul, doar ma rog sa nu-i chinui pe altii, cu trecerea mea
dincolo.

Chestia cu parterul este "naturala", nu are nici o treba cu pomii, ca e unul
singur in curte (o sa pun si altii de la primavara), pastrat impotriva multor
sfaturi pertinente, doar pentru "japonezismul" sau de cires crescut la 45 de
grade, deci racoarea de la parter rezulta strict din orientarea ei, tabla de pe
casa fiind cea care incalzeste de fapt etajul.
(cu toti cei 10 cm de polistiren aflati dedesupt)

La mine in cartier nu sunt tantari. :)
Dau astia cu zemuri, nu le place vecinatatea cu mine .... sunt eu nesimtit si
nu simt ca ma sug :) ....

Nu mai stiu cum e la bloc si la ermoficare.
Eu am platit 800 de lei in decembrie gazele (incalzirea), la 200 mp de casa si
4,2 m inaltimea camerelor de la parter.
La etaj, inaltimea camerelor e ... cam ca la bloc, 3 m inaltime.
Ca trebuie musai, sa avem in vedere si "cubajul" ce trebuie incalzit.

http://secsidelacapat.blogspot.com