Bravo mosule !

Iar ne servesti platitudini vechi de cand haul !
Uite ca dupa 70 de comunism, materialism dialectic, lagare de exterminare si
democratie originala bunicuto-pdeserista .... astia nu sunt de acord cu tine
!
Baga-i la reeducare, la Aiud, Jilava-fortul 13, Vacaresti, Castelul, Capul
Midia, Navodari,  Onesti .....
Sau si mai simplu, fa-i ingrsamant agricol ca oricum productia e mica, lume
prea multa in Romania si mai adauga si toti mosii si babele bisericoase ca,
astia ultimii, nici macar nu neaga ci pur si simplu NU AU AUZIT de alde
Copernic si Galilei !!!!
Dar repede, pana nu-i vine idea lui domn Crisan, ca asta are realizari
universitare, conexiuni tapene cu Bunuicuta, Crinisor si Pontisor si iar iti
ia caimacul !!! :))))
Vezi  ?, daca n-ai fost in stare sa-ti iei diploma de filosof, a plecat
altul sa fie aplaudat la Bruxelle de crema puliticii europene !
Iar matale ai ramas sa bati din buci pe malurile .... cum ii zice  ? ...
cloaca aia maxima ce traverseaza targul Bucurestilor, ca un dambovitean
fanariot, get beget ......

Ai mai pierdut un an si pe Vox Publica ?
Nu fi supatat. Oricum ai pierdut deja asa de multi pana acum, ca nu mai
conteaza !
Noroc ca inca stai cu mamitu si papitu si te mai alina ei !
Tot in 2 camere stati sau au reusit ai tai ca din pensie sa va up-gradati la
3, ca sa ai si matale unde sa te scremi cand scoti genealitatile astea ....
pe gura ?

http://secsidelacapat.blogspot.com