Maiiii, ..... doamna Nedelcu,

Meri la alfabetizatii aia ai matale .... si da-le ziarul sa citeasca.
O sa-ti multumeasca ca le-ai adus cur papir ! :))))

Lasati basmele cu alfabetizarea comunista, ca eu chiar umblu pe la tara de la
15 ani si stiu care e situatia.
Si atunci si acum !
In Bucuresti e ceva mai bine, ca i-am angajat femeie mamei mele, care are 85 si
probleme.
"Doamna" care o ingrijeste, mai mica ca varsta decat mine, citeste pe silabe !!!

La tara, in mioritica Romanie, clasele s-au trecut si se trec pe un kil de
tuica si o cascavea !
Toata chestia asta pe care ati insirat-o cu scolarizarea comunista, n-are nici
o legatura cu Darwin si Hawkings ! :)))

Eu chiar am cumparat toate cartile lui Hawking aparute in Romania si am
transpirat ca sa inteleg ce vrea sa spuna.
Iar latosul de filoZof numit Cernea, care nici de coperta lor n-a trecut, se da
de ceasul mortii ca baba Safta nu-l cunoaste pe Hawking, nici biblic si nici
din ZIARE !
Si iar zic, coeficientul de inteligenta este o constanta. Cu cat sunt mai multe
genii precum dl. Cernea, cu atat restul populatiei este mai idioata. :)
Asa ca in privinta ultimei, a populatiei, PARE a functiona doar "inteligenta de
proximitate"!
Aia cu domn primar, domn jandarm, domn profesor, "sfintia sa" ... domn popa si
Sfanta Bataie de la antecesori !
Ca asa e "populatia", mai mult de 10 porunci nu e capabila sa retina. :)

Lasati pariurile pentru oligofreni,  ca eu nici macar parteneri de poker pe 25
de bani deschiderea, nu mai gasesc. :))))

http://secsidelacapat.blogspot.com