  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Monday, February 13, 2012 6:34 PM
  Subject: Re: [protest-ro] 42% dintre romani ii reneaga pe Copernic si
Galilei, 60% dintre elevi pe Hawking iar 73% pe Darwin! Importanta
evolutionismului pentru cunoastere si democratie. Un an pe Vox Publica

  Cate "babe bisericoase", de peste 80 ani (deci nascute inainte de 1932, deci
care sa fi avut 7 ani inainte de 1939) fara scoala or mai fi traind?

  Cineva care in 1947 avea 7 ani (deci nascut in 1940) deci care sa fi fost
scolarizat(a) de Minunatii Nostri Comunisti are acum 72 ani!

  O "baba bisericoasa" de 65 ani avea 7 ani in 1954 - deci "in plin avant al