  From: ARIN
  To: protest-ro@yahoogroups.com
  Sent: Sunday, February 19, 2012 7:28 PM
  Subject: Re: [protest-ro] animalele - creatia lui Dumnezeu?

  Pai, dpdv al "istoriei", sunteti putin cam in eroare >:)

  Atat prin Moldova dinainte de Stefan cat si prin Tara Romaneasca, primele
atestari "de prezenta" sunt ale catolicilor; ortodocsii au intrat prin
Dobrogea...

  Pana si Stefan cel Mare a avut cel putin o nevasta catolica >:))

  Nu vreau sa spun ca vreun cult ar fi mai "bun" decat altul - desi... daca ma
gandesc bine, dpdv. al animalutzelor, catolicii l-au avut pe Sf. Francisc,
ocrotitorul lor ;)

  Codruta