Apropo de Basescu: uite si niste postari puse de cineva cu copy-paste cam
pe toate forumurile de pe la cam toate ziarele. Persoana, fara urma de
fantezie, cred ca a avut in biblioteca niste exemplare mei vechi din
"Raportul de la Congresul XII" al PCR (sau alt congres) pe care le tinea sa
vada lumea ca are coperti de carti acolo, si a copiat ce i-a cazut sub
mina. Ceausescu ar fi murit de invidie acum, vazind ce pun unii pe
forumuri, facebook, twitter etc.etc. de fapt chiar si numai pentru asta ar
fi meritat sa nu il impuscam :D

Dupa cit il apreciaza pe Basescu Marele Barbat, cred ca o fi ori Udrea ori
doamna Patrut, pe nevasta-sa am inteles dintr-un interviu mai vechi al ei
ca o cam neglija, "fetele le-am crescut singura"...
:D

Urmeaza citatele, ca sa va incepeti saptamana cu niste hohote sanatoase de
ris.

Nu va mai dau link, ca gasiti haiosagul asta cam pe la orice ziar
:D

Cu stima,

Peter
________
Da. El este si va fi presedintele Romaniei, presedintele ALES, presedintele
Barbat, Presedintele dur, taios, intransigent, corect, dar si uman,
responsabil iar cand e cazul plin de umor, carismatic! Ce sa facem cu
papusa criminala Crin?? Ce sa facem cu Papusa criminala, care toata viata a
dormit, a lenevit, a facut facultatea in 8 ani, a chiulit in politica 20 de
ani, fara sa faca ceva vreodata, sa aiba vreo actiune importanta, sa fie
responsabil!!! Nu, papusa criminala, doar a lenevit si s-a imbogatit
suspect de tare!! Si? Vrem noi un astefel de presedinte? care este sluga
lui Tunratorul Voiculescu si dator vandut lui? Vrem noi pe Ponta si Crin
doi retarzi complexati si avizi de putere??? NU! Nu vrem pe acesti
dictatori care au dat Lovitura de Stat- adica puciul bolsevic si, ne-au
izolat.
________
Dubii nu mai sunt: Basescu, este cel mai bun politician al Romaniei, este
cel mai barbat, cel mai curajos, cel mai responsabil! Basescu, este
singurulul care poate nimci Ciuma USL! Basescu, este FLACARA DEMOCRATIEI,
pe care Pucistii USL ne-a rapit-o, prin Lovitura de Stat! Puciul bolsevic!
Basescu, cu bune si cu rele, ne transmite cel mai puternic mesaj: sa spunem
NU bolsevismului condus de Iliescu,Ponta, Nastase, Hrebenciuc, Dragnea,
Relu Fenechiu, Antonescu, Patriciu si cel mai nociv si rau al Romaniei-
Voiculescu-Felix-Turnatorul, care prin Hanaua antenista 3 pusa la
dispozitia mafiei PSD, pe bani grei, a dezinformat, a mintit, a mannippulat
populatia, incercand sa le spele creierele. Dar iata ca n-au reusit! Si
sigur poporul Suveran va vota NU ciumei USL, NU
trecutului

_________

Raspunde prin e-mail lui