Sa nu fim rai! D-na Patrut scrie totusi relativ corect in limba romana.

Dupa gramatica eu cred ca mai degraba este Elena Udrea >:)

Codruta

  From: Petru K
  Sent: Sunday, July 15, 2012 3:03 PM

  Apropo de Basescu: uite si niste postari puse de cineva cu copy-paste cam pe
toate forumurile de pe la cam toate ziarele. Persoana, fara urma de fantezie,
cred ca a avut in biblioteca niste exemplare mei vechi din "Raportul de la
Congresul XII" al PCR (sau alt congres) pe care le tinea sa vada lumea ca are
coperti de carti acolo, si a copiat ce i-a cazut sub mina. Ceausescu ar fi
murit de invidie acum, vazind ce pun unii pe forumuri, facebook, twitter
etc.etc. de fapt chiar si numai pentru asta ar fi meritat sa nu il impuscam :D

  Dupa cit il apreciaza pe Basescu Marele Barbat, cred ca o fi ori Udrea ori
doamna Patrut, pe nevasta-sa am inteles dintr-un interviu mai vechi al ei ca o
cam neglija, "fetele le-am crescut singura"... :D

  Urmeaza citatele, ca sa va incepeti saptamana cu niste hohote sanatoase de
ris.

  Nu va mai dau link, ca gasiti haiosagul asta cam pe la orice ziar :D

  Cu stima,

  Peter
  ________
  Da. El este si va fi presedintele Romaniei, presedintele ALES, presedintele
Barbat, Presedintele dur, taios, intransigent, corect, dar si uman, responsabil
iar cand e cazul plin de umor, carismatic! Ce sa facem cu papusa criminala
Crin?? Ce sa facem cu Papusa criminala, care toata viata a dormit, a lenevit, a
facut facultatea in 8 ani, a chiulit in politica 20 de ani, fara sa faca ceva
vreodata, sa aiba vreo actiune importanta, sa fie responsabil!!! Nu, papusa
criminala, doar a lenevit si s-a imbogatit suspect de tare!! Si? Vrem noi un
astefel de presedinte? care este sluga lui Tunratorul Voiculescu si dator
vandut lui? Vrem noi pe Ponta si Crin doi retarzi complexati si avizi de
putere??? NU! Nu vrem pe acesti dictatori care au dat Lovitura de Stat- adica
puciul bolsevic si, ne-au izolat.
  ________
  Dubii nu mai sunt: Basescu, este cel mai bun politician al Romaniei, este cel
mai barbat, cel mai curajos, cel mai responsabil! Basescu, este singurulul care
poate nimci Ciuma USL! Basescu, este FLACARA DEMOCRATIEI, pe care Pucistii USL
ne-a rapit-o, prin Lovitura de Stat! Puciul bolsevic! Basescu, cu bune si cu
rele, ne transmite cel mai puternic mesaj: sa spunem NU bolsevismului condus de
Iliescu,Ponta, Nastase, Hrebenciuc, Dragnea, Relu Fenechiu, Antonescu, Patriciu
si cel mai nociv si rau al Romaniei- Voiculescu-Felix-Turnatorul, care prin
Hanaua antenista 3 pusa la dispozitia mafiei PSD, pe bani grei, a dezinformat,
a mintit, a mannippulat populatia, incercand sa le spele creierele. Dar iata ca
n-au reusit! Si sigur poporul Suveran va vota NU ciumei USL, NU trecutului

  _________