LOL, abia acum vad: le-a rapit cineva pidilicilor "flacara democratiei" :))

Pai, nu-i bai! Ca au flacara violet :))))))))))))))))))

Codruta

  From: Petru K
  Sent: Sunday, July 15, 2012 3:03 PM

  [...]________
  Dubii nu mai sunt: Basescu, este cel mai bun politician al Romaniei, este cel
mai barbat, cel mai curajos, cel mai responsabil! Basescu, este singurulul care
poate nimci Ciuma USL! Basescu, este FLACARA DEMOCRATIEI, pe care Pucistii USL
ne-a rapit-o, prin Lovitura de Stat! Puciul bolsevic! Basescu, cu bune si cu
rele, ne transmite cel mai puternic mesaj: sa spunem NU bolsevismului condus de
Iliescu,Ponta, Nastase, Hrebenciuc, Dragnea, Relu Fenechiu, Antonescu, Patriciu
si cel mai nociv si rau al Romaniei- Voiculescu-Felix-Turnatorul, care prin
Hanaua antenista 3 pusa la dispozitia mafiei PSD, pe bani grei, a dezinformat,
a mintit, a mannippulat populatia, incercand sa le spele creierele. Dar iata ca
n-au reusit! Si sigur poporul Suveran va vota NU ciumei USL, NU trecutului

  _________