 From: ARIN <arini...@gmail.com>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Cc: i-...@yahoogroups.com
Sent: Saturday, December 1, 2012 11:31 PM
Subject: Re: [protest-ro] Mass-media ar trebui sa anunte un mass-password-change

Sal, Gushtere!
:)

Nu stiu daca de pe lista [protest-ro] a trimis
cineva ceva - dar eu SIGUR n-am trimis pe nimeni "sa vada cum e Google hackuit"
(si nici n-au aparut astfel de mesaje pe lista
;)

Pe de alta parte, nu stiu de ce nu ai pus mesajul
(si) pe [I-p-A], care e chiar o lista "on topic". Stiu ca erai inscris acolo -
te-ai dezabonat, cumva? E drept ca nici activitate pe acolo nu mai e cum a
fost...
:-?

Codruta