Defapt pe Facebook poti fi cenzurat f. simplu, iti dau report pe un
link/imagine/etc mai multe persoane si o sa vezi cenzura live la tine in cont:)

Gushterul

________________________________
 From: Arhitectura <d...@dsclex.ro>
To: protest-ro@yahoogroups.com
Sent: Sunday, December 2, 2012 8:05 PM
Subject: Re: [protest-ro] Mass-media ar trebui sa anunte un mass-password-change

Pai ... daca nu-ti convine cenzura de pe IPA,
exista Facebook, +Google, ... unde te cenzureaza CIA, KGB si ... cine a mai
bagat banul !
Chiar, mai e cineva pe protest.ro ?
:)))))
NU de alta, dar eu am ramas doar ca sa ma mai amuz
cum se isterizeaza dna. Nedelcu, cand se implineste ce i-am prorocit EU !
:))))

http://secsidelacapat.blogspot.com