Boas:
Ao mellor é unha parvada pero por dicir que non quede:
podería subirse a youtube e por a típica vista na web de trasno.

En 2010/07/30 23:17, Miguel Bouzada escribiu:
Deixo aquí unhas copias do vídeo en formatos "legais" e en mp4
(corrixida a relación de aspecto)

http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/ben-falado/
http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/ben-falado/trasno-no-ben-falado.mkv
http://gruvi.galpon.org/arquivos/trasno/ben-falado/trasno-no-ben-falado.ogv