Eu son anti-foros por unha razón tecnolóxica e pragmática.

 - Para obter os contidos dun foro tes que abrir a páxina web, ir
mirando en cada subforo que novas mensaxes aparecen. Digamos que o modo
de acceso ao contido nos foros require do usuario sexa totalmente
activo.

 - Para obter os contidos dunha rolda de correo tes que abrir o teu
cliente de correo electrónico e visualmente podes ver que mensaxes non
foron lidas e incluso gardalas para momentos de desconexión. Digamos
pois que neste caso o modo de acceso é pasivo por mor de que o contido é
o que se achega ao usuario e non o contrario.

Este debate é o mesmo que o de acceso direto ás webs ou acceso ás mesmas
mediante un agregador RSS.

Coidado! O que non estou dicindo é que non se poida usar unha solución
intermedia, isto é, conectar o Drupal ao Mailman para que a comunicación
sexa bidireccional entre as dúas instancias.

Saúdos
--
Fran Dieguez
Coordinator of Galician translators team of GNOME and Ubuntu

O Mér, 03-11-2010 ás 10:58 +0100, Xose M escribiu: