Cap problema, nois!
Por min non hai o máis mínimo problema en que se distribúa (nin en que se
modifique, adapte... é software libre), nin moito menos en que o faga
Trasno. Cando teña tempo corrixirei uns detalles que non van de todoben
(nese momento a ver se llelo envío aos desenvolvedores de Hunspell; iso si
estaría ben) e poreime coa documentación das mudanzas (por certo, Antón,
inclúen absolutamente todas as liñas do .dic e non só os lemas, que os de
antes non se sabía de onde viñan e agora coinciden exhaustivamente coa
versión do VOLGa que está on-line, senón tamén a anotación morfolóxica de
cada un deles).
Hoxe chove aquí, non é habitual. Dá a sensación de estar un pouco máis
próximo.
Apertas.