A verdade é que esta páxina está moi enfocada a os usuarios de Ruin2, e
teñamos en conta que é valenciana, polo que o feito de incluír "suites" en
galego é toda unha xentileza :-D.
Se te fixas o abiword, p.ex. só indican que está en catalán, cando é ben
sabido que tamén está en galego... mais diso non adoitan ocuparse.

O que me parece xenial é o sistema de CD con pauetería varia... para o
estilo Ruin ...