2011/5/25 mvillarino <mvillar...@gmail.com>:

> Concordo. Dentro dun par de anos habemos poder proclamar a nosa
> independencia grazas ás marcas dos trallazos.

Creo eu que hai xente á que non se convencerá nin aínda que esteamos
medio mortos debido á malleira.

> Que tal se te asocias? A ver se así voltamos vermos (e a villar
> tamén... estaría ben repetir a foto de xullo 2006 e ver como nos
> fixemos vellos.

Se te queres asociar contacta comigo directamente e dígoche o que hai
que facer. Agora mesmo precisamos máis socios. E en todo caso sempre
podes intentar achegarte á Trasnada este sábado en Ourense.

> Noutra orden de cousas, sabes, ás veces teño ganas de aceitar/aceptar
> unha demisión...

Deica