Cando nós estabamos en mancomún, existir, existían, eu non andaba ao tanto
das tarefas que facían (non era a miña tarefa, pero supoño que alguén
revisaba eses convenios), pero supoño que como as outras osl farían o seu
traballo.. agora ben.. 40.000 euros (é a axuda actual que reciben as Unis
por parte da sxmit) non creo que den para contratar a 7 persoas... (bueno..
as veces neste pais, 40.000 € si que dan e a algún aínda lle sobra
#sad_but_true )

O que dis Antón de contradictorio si que o é, parece como que "houbo un
peche e nova apertura" da OSL e fixeron como se adoita dicir "borrón e conta
nova".

Do que comentas do galego, non hai nada que dicir, evidentemente non
redactan en galego nada.. malia que o xestor de contidos feito con typo3 que
usan parece permitir a xestión de contido en varios idiomas. O único que
aparece son partes de menús do xestor e catro ligazóns..

ahh.. evidentemente ese Francisco Javier non son eu.. non vaia a ser que
alguén o pense XD

Tu web totalmente gratis:
http://www.000webhost.com/<http://www.000webhost.com/352819.html>