Ola a tod@s!

Non sei se recordades, pero na Asociación temos a colaboración con
Inestable.org para o Cinestable II ( http://www.cinestable.org/ ). Ali
concederemos un premio á mellor curtametraxe en galego. Necesitamos estar
varios para facer de xurado así que convídovos a vir e participar na escolla
o día do festival. Polo momento creo que staremos Xabier, Bouzada e eu, pero
cantos máis sexamos mellor. Como son moitas curtas as que se presentaron
(sobre 40 me din), os que poidades pasar por Ordes antes ou vernos a Xabier
ou a min facemos unha criba previa antes do día.

É este venres pola tarde noite en Ordes!.

Saúdos!