2011/11/15 Angela Souto <vieit...@gmail.com>:
> Ola:
> Gustaríame botar unha man coa traducción. Eu utilizo o OpenSuse 11.4 pero
> éme un pouco igual en que parte colaborar. Vós diredes.
> Un saúdo.

Ola e benvida.

Antes de nada coméntoche que a maioría do software que está dispoñible
nunha distribución non se traduce no proxecto de tradución desa
distribución, senón nos proxectos particulares de cada un deses
softwares. No caso particular de openSuse traduciriase basicamente
YaST e varios programas máis, pero non LibreOffice, nin KDE, nin
GNOME.

Para reservar, obter e enviar de volta os ficheiros que hai que
traducir empregamos a ferramenta web Vertaal:
http://www.vertaal.com.ar/ Polo tanto tes que crear unha conta e
enviarnos o teu nome de usuario para que te poidamos incluír no equipo
do galego.

Cando xa formes parte do equipo de tradución de openSuse ao galego
poderás reservar e descargar os ficheiros de tradución en
http://www.vertaal.com.ar/files/factory/gl/list/ O normal será
escoller un que non estea reservado xa e ao que lle queden cadeas por
traducir.

Unha vez descargados os ficheiros que se queiran traducir empregamos
diferentes programas para traducir estes ficheiros (eu persoalmente
emprego o Lokalize, aínda que hai varios outros perfectamente válidos
como poden ser Virtaal, Poedit, Gtranslator...).

Unha vez traducidos os ficheiros (parcialmente ou totalmente) os
ficheiros envíanse empregando o formulario que hai ao comezo de
http://www.vertaal.com.ar/files/factory/gl/list/ En caso de enviar
varios ficheiros é máis cómodo empaquetalos nun tar.gz para non andar
enviando os ficheiros un a un.

Antes de que me esqueza, para comunicarnos empregamos esta rolda de
correo, así que se tes algunha dúbida, por parva que che pareza, envia
unha mensaxe para que che poidamos axudar canto antes.

Asumín que xa sabes algo sobre como traducir porque ando algo apurado
hoxe. Se non é así, perdóame e non dubides en dicilo para que che
resolvamos as túas dúbidas o antes posible e poidas colaborar.

Deica