olá meus:

contéstovos aos dous xuntos (pero non revolto):

Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Fri, Sep 24, 1999 at 02:48:09AM +0000, CrEqUe escribiu:

>         Mmmm, por todo o que dis, adiviño que vas comezar na UNED, ¿non si?
>
>         Dígoo porque eu tamén vou facer Inf. de Sistemas. ;-D
>
>         O que pasa é que vou ir a modiño (MOI a modiño), porque xa estou a
> facer outra carreira, e non é plan de ter duascentas asignaturas anuais.
> :-)

UNED si :D. pois eu non, irei a todo trapo, porque é o único que vou
facer. o caso é que non me chegou a nota para entrar na coruña XDDDDD.

>         Mmmmm, nótase que non tes costume cos "créditos". X')
>
>         Non é imprescindible que fagas tódolos créditos de cada ano.  Se
> fas sete créditos de libre elección en lugar de oito, non pasa nada, e se
> fas cero, pois tampouco.  Podes facelos en segundo, ou en terceiro.
>
>         Ademais, primerio é sempre o curso máis difícil, polo que tampouco
> é bo sobrecargalo.  Non che vou dicir que non fagas ningún crédito de libre
> elección, pero con 7 tes de abondo.  (De feito, nin sequera sei se podes
> facelos da mesma carreira, normalmente "de libre elección" quere dicir que
> [...]

xa sei que non teño por que facelos :P, pero o caso é que se non fago os
de libre configuración de 1º nin de 2º teño que facer 3º en dous anos (o
máximo é 90 créditos ao ano). quero collelas xa por ese motivo e tamén
para ter máis materia directamente relacionada coa informática (joer 4
de mates e 2 de física en 1º XDDD). e podo escoller entre moitas
asignaturas doutras carreiras pero vou escoller entre as optativas de
3º. como xa dixen sobre isto non teño dúbidas.

>         Estiven a mira-los programas desas dúas asignaturas... Periféricos
> parece asequible (quero dicir, que non precisa coñecementos previos).  Pero
> a outra non mo parece tanto, xa que fala de arquitecturas e algoritmos do
> núcleo do sistema operativo.

xa o vin, pero é que non vou coller programación orientada á
intelixencia artificial nin compiladores etc., e as únicas asequibles
que vin foron esas dúas e informática gráfica (que non me gusta moito) e
quizais algunha relacionada coa I Artificial.

>         O que che diría é que comprase-lo sobre de matrícula dunha vez. X')
>
>         Non, é certo, aí venche un libriño co programa de toda a carreira.
> Aínda que... mmmm... nin sequera fai falla, creo lembrar que tamén estaba
> na páxina Web da UNED (www.uned.es)
>
>         (Agora non me veñas dicir que non, que non estás na UNED, que vas
> estudiar en non sei que universidade, blablabla) X'DDDD
> --
>      _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97
>    _|  |_| _|  |_|  http://De.nuevo.en/~obras

claro que teño o libro joer XDDDDD, o que pasa é que aínda así non me
entero. se te fixaches na información dalgunhas asignaturas (p ex
porgramación II) di o que debes cursar antes de matricularte nesa ou
cousas polo estilo e na pax 65 do libro ven un cadro con información
semellante feito pola asociación de alumnos, pero non aparecen todas, me
parece que só as troncais/obrigatorias. así que sigo na dúbida ... :(

pois nada, graciñas e xa nos veremos polo exame ou as prácticas e
tomámoslle un chóspiro para ir "inspirados" ;). e por certo viches que
peacho Debian GNU/Linux 2.0 binary nos deron :? UNED r00lz!!

Rubén wrote:

> CrEqUe escribíanos o 24 de Sep de 1999:

>         Benvido ó clube dos estudiantes de informatica na universidade :)

pois graciñas :), pero a ver se non me paso moito máis de 3 anos no
clube XDDDD, alomenos se non fago o segundo ciclo!

> [...]
> ninguén, pero para coller periféricos precisas coñecementos de "tecoloxía de
> computadores", e dicir, precisas coñecementos de electrónica dixital, porque
> (polo menos na miña facultade) comezan aprendéndoche a estructura interna
> dun microcontrolador. De tódalas formas, se estudias na Coruña e tes sorte,
> pode que so che manden aprender de todo o que che ensinen o ensamblador
> dos micocontroladores 8056 (creo que era ese número), e logo xa como
> funciona por dentro unha impresora, un rato, un monitor, e algunha cousa
> mais, pero esta segunda parte é realmente fácil, e non precisa de

pois logo ben, porque estudio estructura e tecnoloxía de computadores I
e II e electrónica dixital no primeiro curso e aínda que me quede para
setembro non haberá moito problema - se é a única claro :D -.

> [...]
> precisa de ningún coñecemento anterior.
>
>         Outra para a que non precisas coñecementos previos é ciencia
> cognitiva, vai sobre cómo funciona a nosa mente, é cómo se podería modelizar
> para facer un sistema informático que a simulase. Fálanche algo de redes de
> neuronas, pero polo menos na facultade da Coruña, ensinanche o básico para
> seguilos por se se dera o caso de que non tivera-la asignatura de RNA
> (chamada Sistemas conexionistas, na miña facultade). Pero para que che guste
> realmente esta asignatura tívoche que picar o gusaniño da intelixencia

eu non teño a de interfaces. e a de ciencia cognitiva tampouco, pero si
a de razoamento e aprendizaxe (que será equivalente) e outras
semellantes relacionadas coa I Artificial. tampouco a de sistemas
conexionistas XDDDDDD pero tb haberá unha semellante :). pois acábasme
de dar unha boa pista, graciñas.

aburinho!!

CrEqUe  <cre...@futura.interbook.net>