O Sun 23 Jan 2000 12:49:48 +0100, Sergio Rua escribía:

>       Hai un novo .pot do tar que teño que actualizar. ¿Cómo teño que
> facer? ¿Traducilo todo de novo ou xa acadástedes unha forma millor?

 Con msgmerge:

msgmerge tar-vello.po tar-novo.pot > tar-nova-traduccion.po

 Deste xeito terás en tar-nova-traduccion.po un .po extraido de tar-novo.pot
pero coas traduccións que puido aproveitar de tar-vello.po

 Ten en conta que algunhas teñen na liña anterior un comentario con algo así
como ", fuzzy"; tés que revisar esas liñas e quitarlle-lo ", fuzzy" antes de
envia-lo po; o ", fuzzy" significa que non atopou unha traducción exacta
pero usa no seu canto unha que se lle asemella (fuzzy logic).

--
     Jacobo Tarrío Barreiro                Don't finger me for PGP key :)