Alejandro Pose escribíanos o 13 de Apr de 2000:

> co asunto e eu díxenlle que non, aínda que non estaba seguro. A miña pregunta
> sinxela: ¿temos algo que ver co asunto? e que esto de incorporarse a filas
> agora ... ;-)

        Claro, nos traducimos programas, non distribucións. As distribucións
collen os programas, xuntanos e distribuenos, se os programas van traducidos
a galego, evidentemente a distribución terá eses programas traducidos, é
inevitable :)

> $win
> bash: win: Command not atopado

        Non, o que ocorre e que algúns programas están traducidos e outros
non.
--
"Os bos programadores saben qué escribir. Os grandes saben qué reescribir (e
reutilizar)