Boas!

Pasoume non fai moito tempo unha cousa un tanto curiosa que non comentei e
gutaríame facelo.

Resulta, que o meu profesor de galego, comezou as súas primeiras andaduras no
mundo de Tux non fai moito e eu non sabía nada. Como non me fiaba do meu nivel
de galego, un día falei con él dicindolle o do proxecto de traducción e tal. O
caso é que agora, cada duda que ten, preguntama despois de clase, e un bo día,
díxome que existe unha Mandrake que ten a metade traducida ó galego, polo que
queda un "mix" galego-inglés moi chulo. Preguntoume se nós tiñamos algo que ver
co asunto e eu díxenlle que non, aínda que non estaba seguro. A miña pregunta é
sinxela: ¿temos algo que ver co asunto? e que esto de incorporarse a filas
agora ... ;-)

P.D.: Gustaríame ver ese galego-inglés ...
$win
bash: win: Command not atopado
$_
XDD

The                   -= Usando =-
Zombie              Debian GNU/Linux

Pensemos: "Error inesperado". El que en Windows ocurran errores inesperados,
refuerzan nuestra creencia de que en Windows hay errores esperados. ;-)