On Fri, 12 May 2000, Francisco Xosé Vázquez Grandal wrote:

> Os bookmarks son eses papeliños que se colocan nos libros para marcar a
> paxina ¿non?.

        Eu diría que sí ;)

> Eu creo que lles chaman "Punto de lectura", para páxinas web estaria ben
> "Punto de navegación", se se quere algo máis curto podese usar
> "Marcapáxinas".

        "Punto de lectura" e "Punto de navegación" non me parecen moi
apropiados para este caso. Creo que "Marcapáxinas" é máis apropiado (non
sei se será unha palabra moi galega ;)). Pero o mellor paréceme
"Favoritos", ¿non pensades?

        Nos leemos

        mailto:bert...@yahoo.com                -= Alberto García =-
        http://www.cryogen.com/berto
        Clave pública PGP disponible           Fidonet: 2:348/105.108