Jesus Bravo Alvarez wrote:

>         Cando pasa iso, o habitual é que estás a usa unha versión do
> programa superior á traducción que ti fixeches.  Un exemplo.  Poñamos que
> ti traduciches a versión 1.1.16, e nesa versión o programa usa a seguinte
> cadea:

Agora que o dis, non sei que versión traducin, porque no po non pon nada :-?

>         O que hai que facer é o famoso msgmerge (xa che dixen que terías
> que usalo) X')))  Tes que coller o .pot actualizado (cando se actualice o
> espello na páxina web de Jacobo, en
> http://ceu.fi.udc.es/~jtarrio/gl-po/gnome/pot/gimp.pot), e facer:
>
> msgmerge gl.po gimp.pot -o gl.novo.po

Vale, tiña pensado buscar unha nova version do gimp.pot e actualiza-lo meu co
msgmerge de marras pero non pensei que fora deso.
¿Na paxina de Tarrio estará o ultimo? ¿ Senon onde podo conseguilo?

>         Imaxino que expliquei xa cousas que xa sabías, pero bueno. ;-)))
> Se tes algunha dúbida pregunta.

O do fuzzy non o sabia, pensei que so aparecia ó principio.
Moitas gracias, e non te preocupes que xa preguntarei  >:-[

Saudos.   (-:c