Tue, Mar 28, 2000 at 12:12:22AM +0000, Manuel A. Fernandez Montecelo escribiu:

>PD: confirmado, tiven que reenviar esta (se chega e ledes o que estou
>escribindo) e máis unha aclaración da de "normas" a ver se desta vai ...

        Pois a min chegáronme as dúas. :-D  Non sei, se segue a haber
problemas podemos poñelo noutro sitio, de calquera xeito isto é temporal...
Pedinlles ós do gabinete de informática da miña facultade que configurasen
ben o qmail para que non engada unha cabeceira "Received" de máis, pero non
me fixeron caso. :-(  Creo que é ese o problema...

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97