Sat, Apr 29, 2000 at 12:14:34AM +0200, Francisco Xosé Vázquez Grandal escribiu:

>    Deberiamos tentar chegar a algures co do nome ¿non? Creo que o
>mellor é votar. Como ultimamente esta moi de moda certo programa de TV
>por que non facemos algo semellante, propoño que cada un dos subscritos
>diga dous nomes  entre  todos os que se nomearon na lista e o que teña
>maior número de votos queda. ¿Que dicides? ¿Algo mellor?  Eu creo que é
>un bo método.  ;-)

        O que ía facer eu era poñer un prazo dunha semana para propostas,
outra semana para a votación, e outra hipotética semana para unha segunda
volta entre os dous primeiros.

        E aberto a quen queira, quería mandalo tamén á lista de gpul e de
gzlinux...

        (Semella que conseguiches configura-lo módem en linux...) ;-)

--
     _ _ _   _  _   Fidonet: 2:348/105.97