Jesus Bravo Alvarez wrote:

> Sat, Apr 29, 2000 at 12:14:34AM +0200, Francisco Xosé Vázquez Grandal
> escribiu:
>
>         O que ía facer eu era poñer un prazo dunha semana para propostas,
> outra semana para a votación, e outra hipotética semana para unha segunda
> volta entre os dous primeiros.
>
>         E aberto a quen queira, quería mandalo tamén á lista de gpul e de
> gzlinux...

Pareceme moi ben,  máis democratico e todo  :-) pero asi e todo non creo que
sexa
peor que cada un bote dous posibles nomes.
Como queirades, por min ti diras cando son eses plazos para votar,  ti mandas.
;-)

>         (Semella que conseguiches configura-lo módem en linux...) ;-)

Si , :D, antes pensaba que o problema que tiña era dos scripts pero era da
configuracion do cacharo en si, cun setserial amañeino. Por certo, non esta nada
mal a traducción que fixeches para Mandrake.  ;-)

Saudos.

Responderlle a