On Mon, 26 Jun 2000, Manuel A. Fernandez Montecelo wrote:

> ol=E1:
>=20
> perm=EDtome interromper o pl=E1cido letargo desta lista porque ve=F1o de =
ler o
> primeiro n=FAmero desta excelente revista. Varias conclusi=F3ns que saque=
[...]

> [...]
> [=BF?!=BF=BF=A1=BF??=BF?=BF?!?]".
>=20
> "Uno de estos gestores incluidos es Enlightenment, pero no parece que se
> instale por defecto [pois se ti non o sabes machi=F1o, que o est=E1s
> probando ...]. Si te decides a descargar GNOME (un entorno de
> escritorio) [pois non ser=E1 porque non ve=F1a no CD ...] lo necesitar=E1=
> [como si GNOME fose KDE e necesitase un xestor espec=EDfico]. Se incluye
> un enlace a una versi=F3n en fomato deb de slink, el nombre clave de
> Debian 2.1 [e non ser=E1n os enl=E1ces simb=F3licos internos no CD, como

Iso non me estra=F1a tanto como deber=EDa. Se vos parades a ler un pouco as
revistas inform=E1ticas, sexa exclusivamente de Linux ou s=F3 te=F1an unha
secci=F3n, TODAS po=F1en =F3 rpm como se fose a oitava marabilla (oitava ou
novena? o que sexa!) vamos, cousas te=F1o lidas como: " Este maravilloso
programa saca a pasear al perro mientras le da de comer al abuelo y cambia
el pa=F1al de tu hermano mientras juegas al quake3 en 20000x20000 con una
tarjeta de 2mb y grabas un cd on-de-flai sin grabadora. T=E1n solo tienes
que bajarte el rpm e instalarlo. As=ED de f=E1cil :-)" e que conste que o
smile o te=F1o visto!! Son todos uns perdedores...

=20

>=20
> pois a=EDnda que esto =E9 do m=E1is destacado, toda a revista =E9 deste e=
stilo
> de artigos atrasados, incoerencias, incultura, desinformaci=F3n, ... non
> se vos ocorra mercala!
>=20
>=20
> aburinho!!
>=20

En canto a calidade final da revista, era de supo=F1er se vemos a historia
que non fose unha marabilla. Vexamos:

LXFORMAT nace da morte de AMIGA FORMAT unha f=E1ntastica revista, creo que
unha das mellores revistas que vin. Os editores viron m=E1is futuro no mund=
GNU/LINUX que no AMIGA e decidiron matar esta =FAltima (merdentos). Como =
=E9
de supo=F1er, buscar=EDan facer algo distinto e tal con xente que saiba do
tema que tiveron que contratar case o d=EDa antes. Polo tanto a revista sai=
un pouco merdeira de m=E1is a=EDnda que penso que para os que non te=F1en n=
in
idea de que =E9 'iso de Linux' non est=E1 mal. De todolos xeitos a revista
orixinal =E9 LINUX ANSWERS e non sei como ser=E1 a orixinal pero a traducci=
=F3n
da pena.

P.D.: O artigo do GIMP non est=E1 mal despois de todo ... XDDDD

Saudos

Alex