Camilo Regueiro escribíanos o 27 de Sep de 2000:

>     Pregunta. Quero instalar un servidor WEB/FTP, etc.. baixo Linux, coas
> seguintes premisas:

        ¿Non tes unha máquina/partición/disco de probas? O mellor e que ti
mesmo fagas probas e vexas o que para tí é mellor. Porque para min o máis
cómodo é Debian porque estou afeito, pero agora chega outro e dí que
Mandrake, porque ten instalación con debuxos e cores :) Fai probas con
varias (podes vir ir ó despacho de GPUL e pedir que che copien algunhas).

        As ideas máis interesentes polo que dis son seguramente "Storm
Linux", "Mandrake" e mais "SuSe"... Non poido falar moito delas porque non
as probei, pero teño entendido que son as máis sinxelas.

        Quizáis deberíase mover esto a outra lista, aquí haberá xente que
non teña interese nesto...

Saudos
--
 __