O Xoves 07 de Decembro de 2000 ás 23:51, Francisco dicía:

>       Entroume curiosidade e puxenme a buscar nalguns buscadores o proxecto
>trasno, por ver se se podia atopar doadamente, e para a miña sorpresa é
>moi doado. Aparece de primeiro ó buscar en u-lo, google e Fast; en
>altavista non o atopei.

        Hehe, imaxino que será por estar a palabra no nome do dominio. :)

        Tamén sae en primeiro lugar no directorio de google na sección
World/Galego/Informática/Software

        E sae o 4º ó buscar por "linux galego" (tras gzlinux, a páxina no
gpul, e unha "revista de linux en galego" que non coñecía)

--
Unha aperta,
Jesús Bravo Álvarez