AFORJANB36 wrote:

> .
>
>  Ben, a ver si se apuntan voluntarios. Non me gustar=EDa ter que facelo eu s=
> =F3
> xa que estou metido en varias cousas a vez e animar=EDame m=E1is si o fixera=
> mos
> entre vari@s.

Nesto das páxinas da GNU non me importaría botar unha man se tivera máis
tempo porque me parece interesante pero non quero apuntarme a proxectos
que non vou poder cumprir. De calquera xeito non descarto que, se ó
final se forma un grupo de traballo, poida botar unha man no futuro.

> Aproveito tam=E9n para botar unha man no GIMP si =E9 que fai falla.

Pola miña parte agradezocho pero non me parece que me faga falla. É
certo que levaba tempo sen traballar nel pero volvinme a poñer estes
dias e conto con ter rematado o ficheiro que me falta en pouco tempo
:-).
Por outra banda mandeille a A.Riveira unha mensaxe preguntandolle se lle
interesa, cando me conteste xa che direi ou xa cho dirá el ó dereito. A
verdade é que o seu ficheiro é un tocho enorme e ademais doulle moitos
problemas. Ó parecer aparecianlle caracteres raros ó final de cada liña
(^Z, se me lembro ben) e o po-mode de Emacs non lle traballaba co
ficheiro, e esto cando xa iba para a metade. Todo esto debia decilo el
pero parece que non se anima a poñer ningunha mensaxe na lista. ;-)

Xa falaremos, abur. :-)

--
   ()     .:Francisco X.Vázquez gran...@mundivia.es:.
 | /)\c{} "Parece que anda O ','.R.A.S.N.O pola casa"