> No ftp da Universidade da Coruña atópanse unhas imaxes de Woody en dúas
> versións: woody-en-galego e woody a secas. Hai algunha diferencia entre
> elas ou a woody normal non ten traduccións ao galego?. Tamén quixera saber
> se a versión en galego atópase nalgún outro servidor que non sexa o da
> Universidade, xa que é moi lento. Gracias.

Buff... a ver, primeiro, woody non existe, o que hay ahi son uns cds non
oficiales feitos por min hai tempo, a woody normal deberiase actualizar cada
semana, e a woody en galego de de hai un seculo polo menos e polo tanto ten
moitisimos mais bugs que a outra. Se queres unha woody moderna recomendoche
que mires cdimage.trasno.net, ali tes instruccions de como baixala.

Por outra banda e respecto ó do galego, que é o que nos atañe eiqui, non sei
como anda a cousa da traducción ultimamente, eso cho dirá Jacobo, que é o
autor, eu estou traballando en que na distribución oficial de Debian teñamos
a posibilidade de instalar a Woody en Galego, a ver se dou feito unha
proposta decente e a aceptan, agora mesmo só esta instalable nunhas cantas
linguas entre as que non esta o galego :-( isto é por falta de espacio.

En fin, se non conseguisemos ter unha version oficial de woody en galego
tede por seguro que nos fariamos unha non oficial, o traballo de Jacobo non
pode quedar ahi olvidado asi como asi. Pero iso non será ate que ou ben eu
ou outro teña moitas ganas e tempo ou ben teñamos a version estable ;-)
Agora non se fai porque non e soamente facer os cds, senon que ademais hai
que compilar os Boot Floppies e todo iso, o cal e un coñazo.

Saudos...
--
Manty/BestiaTester -> http://manty.net