O Ven, 2002-02-15 ás 12:02, Ramon Flores d'as Seixas escribiu:

> Envio esta mensaxe con unha finalidade dupla:
>
> 1) Escoitar, mais ben ler, os vosos pareceres e suxeréncias sobre o mesmo.
>
> 2) Promover unha campaña educativa contra o envio indiscriminado de ficheiros
> MS-Word. Ou sexa animar-vos a enviar o dito documento, ou algo similar, cando
> recebades un anexo con MS-Word non solicitado.

buuuh, é algo longa, eu mireina por riba namais.

creo que para enviar a alguén está mellor o de RMS, eu teño por aí unha
composta de cando lla enviei á rectora, que é moi dada a enviar adxuntos
por calquera parvada.

basicamente creo que é mellor o outro porque se ten que ir a algún URL é
un chisco probable de que o lea que se xa lle aparece ao abrir a msg, e
tb que ao ser tan longo se non lle interesa igual se bota para atrás
(coma min, que non é que non me interese pero ando algo frouxo hoxe :)

> Un saudo
>          Ramón

aburinho!!