Bon dia:

   Eu, como supoño que moitos de vos non uso MS-Word, nen o boto en falta.
O problema é que ha moita xente que non contempla a posibilidade de eu non
empregar o maldito procesador de textos, e envia-me documentos nese formato
sen me consultar primeiramente. Entre outras cousas porque estou subscrito
a várias listas de correo, onde a xente envia alegremente este tipo de
documentos, ou enviaba. Por iso escrebin un pequeno documento para esclarecer
a miña postura sobre o tema. Documento que se pode consultar en:

http://members.tripod.com.br/ramonflores/word/index.html

Por agora está en galego(mínimos) e en portugués(pt_PT), mais
algun dia destes traducirei-no ao castelán.

Envio esta mensaxe con unha finalidade dupla:

1) Escoitar, mais ben ler, os vosos pareceres e suxeréncias sobre o mesmo.

2) Promover unha campaña educativa contra o envio indiscriminado de ficheiros
MS-Word. Ou sexa animar-vos a enviar o dito documento, ou algo similar, cando
recebades un anexo con MS-Word non solicitado.

Un saudo
         Ramón