O Viernes, 20 de Junio de 2003 21:12, Jacobo Tarrio escribiu:
>  Costumismo galego en tres actos e epílogo.
>
>  -- ¿Oiches, Pepe?...
>  -- ¿Que pasa, Manuel?
>  -- Que xa saíu a traducción ao galego de Mozilla 1.4 RC2.

Boas novas, si señor.

>  -- Ho, pois non che sei eu, ¿eh? Eu vou baixalo o antes que poida.
>  -- Ah, ¿pero ti tés Internet dese?
>  -- Si, truquei o TRAC cunha pouca bosta da Marela, e...

Ese phreaking debe ser delito (ecoloxico).

>  -- Iso, iso, merda para a Telefónica.
>
> Corenta e oito horas máis tarde...

Moi optimistas me parecen esas 24h. E da pasta que lle debe estar
costando ó individuo este non che digo nada.

>  -- Ai, que bonito. Ata me dan ganas de lle mandar algo ao traductor,
> e todo.
>  -- Nada, non lle mandes nada, que é parvo e traballa gratis, ese
> Jacobo.

Vaia, ¿e agora que fago co pata negra?. ¡Maldita sexa!. Vouno ter que
papar eu facendo un esforzo.

Veña, un saudo.
--
   ()   \\ Fco. Xosé Vázquez Grandal