Em Quinta 01/04/2004 às 15:52, "Xabi García" dizia...

  [Segunda forma do artigo]
> Dun xeito ou doutro, si que sería ésta unha reforma que non chego
> a entender, pois é unha forma natural do galego empregada "sempre"
> por todos na fala

        Efectivamente, "na fala" :-)

        Na fala eu digo "vai pó caralho" e não vejo que exista a forma
contraída "para + o = pó" da mesma forma que existem outras.

        E se existe a segunda forma do artigo para "come-lo caldo", pola
mesma lógica deveria para existir "estavam as laranjas a 100 peseta-lo
quilo", que é uma forma do galego igual de natural e empregada sempre :-)

> (que eu saiba, pero seguro que alguén pon un contraexemplo) e resulta
> moi cómoda ao evitar ás veces cacofonías, ¿non si?.

        O tema é que a ortografia não está para representar ao 100%
todos os fenómenos da fala, para isso existem outras cousas :-)

Berto.