O Xoves 01 de Abril de 2004 ás 16:18, Alberto dicía:

>       Na fala eu digo "vai pó caralho" e não vejo que exista a forma
>contraída "para + o = pó" da mesma forma que existem outras.

        Uffff, discusións ortográficas a estas alturas? X-DDDD  A ver, a
nova norma di que non se empregue a segunda forma do artigo. Punto :D

        Graciñas pola ligazón, tiña pensado pór o pdf na web, é interesante
como referencia para os tradutores, a ver se hai tempo (antes habería que
refacer moitas cousas) :(

        (E já que te vejo tão metido na matéria, podias expremer por que é
que escreves "uma" ou "não", mas "pola" ou "cousas" em vez de "pela" e
"coisas"... qual é aqui relação entre os 'fenómenos da fala' e a
ortografia? Gostaria de saber...) ;))))

        Brincadeira! X-D

--
Unha aperta,